Dag 1

19 juni 2019 - Calgary International Airport, Canada

Nou daar gaan we dan...eindelijk na Canada!! Om 7 uur sochtends stonden we al op het station in Hoogeveen. Na 2 uur met de trein zijn we aangekomen op Schiphol waar we direct zijn gaan inchecken. Daarna zijn we gaan rondkijken, winkelen en wachten tot we konden boarden. Om 11.45 konden we gaan boarden, voor mij (Rianne) een spannend moment omdat ik nog nooit gevlogen had en dan nu direct bijna 9 uur...een lange zit. De vlucht is helemaal goed gegaan en was eigenlijk niet zo heel spannend. Hopelijk zitten we de terugweg aan het raam zodat we lekker na buiten kunnen kijken. Na landen in Calgary om 13.30 (Nederlandse tijd om 21.30) zijn we direct de koffers gaan halen en daarna de huurauto.. een Toyota Corolla. Met de auto na het hotel Comfort inn & suites gereden. Om daarna door te gaan na de Walmart voor een aantal kleine boodschapjes (wat groot en veel daar allemaal) en wat eten bij de McDonald's aangezien die bij de Walmart inzat... Lekker makkelijk. Voor vanavond weinig op de planning behalve op tijd gaan slapen

1. Joyce:
    19 juni 2019