Dag 14

4 juli 2019 - Princeton, Canada

Vandaag van Vancouver richting Princeton gereden. We gingen via E.C Manning provincial park. We hadden gehoopt daar nog wel weer mooie natuur te zien (bergen, meren en watervallen), maar dat viel even flink tegen. Dit is meer een park voor fanatieke hikers....nou dat zijn wij absoluut niet. Overal moest je eerst heel wat km's lopen om wat te kunnen zien. Uiteindelijk wel nog een meer gevonden die met de auto te bereiken was. Lightning lake...daar hebben we weer een kano gehuurd. Emerald lake was mooier om te kanoën maar hier was het ook leuk. Toch wel lekker om met het mooie weer op het water te zijn en het was hier een stuk goedkoper doordat het veel minder toeristisch is. Daarna uiteten geweest in Princeton bij the vermilion fork, zeker geen aanrader, gatver wat was dat vies. Kip smaakte raar en rijst was chemisch en de patat was veel te lang gebakken die was donker bruin, ik (Rianne) vond de gekookte aardappel het lekkerst nou dat zegt heel wat want ik hou absoluut niet van gekookte aardappelen. Daarna een ijsje gaan eten bij de DQ die was gelukkig wel lekker.