Dag 13

4 juli 2019 - Vancouver, Canada

Vandaag op tijd eruit om een beetje voor de drukte bij de Capilano suspension bridge te zijn. Een park vol bruggen maar de leukste toch wel de touwbrug van 70 meter hoog en 140 meter lang. Voorheen dachten wij...nou 70 meter hoog dat is een heel eind. Maar doordat we op zoveel hoogtes hebben gestaan afgelopen dagen viel deze 70 meter heel erg mee. Door de lengte is die bij het begin en eindpunt best wel steil en heel de brug is erg wiebelig vooral de terugweg want toen stond de brug vol met mensen de heenweg was lekker rustig. Tijdens het eten in het park kwam er nog een brutale eekhoorn langs die zeker niet bang was en over iedereen heen klom en sprong om ergens eten te kunnen jatten. We hebben uiteindelijk alle bruggen belopen...erg leuk!!! Daarna zijn we door gereden naar het Vancouver Stanley park. Door het mooie weer was het er erg druk. We zijn eerst een stuk over het strand gaan lopen en daarna door het park heen. Onderweg kwamen we nog een wasbeer tegen. Savonds uit eten geweest bij Nando's ( een kip restaurant) super lekker!!! Daarna mooi optijd gaan slapen na de hele dag te hebben gelopen en door de warmte waren we goed moe.